Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2010 10:26 - Да обиколиш света, за да го обикнеш!
Автор: magdalenas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2195 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.11.2010 08:49


Да Ви споделя какво интересно ми се случи тази седмица, ако на някой се стори интересно и вълнуващо както на мен.
Бях пред салона и разговарях с продавачката от отсрещния магазин, когато се понесе миризмата на пържен лук. И малко след като обсъдихме колко тя мрази това, а аз какъв почитател съм на лука, забелязах откъде идва миризмата - от буса, спрял същия ден пред салона.
Седнал в него, човек на възраст си готвеше, заобиколен от две кучета. В последствие разбрах, че това са Том и Томи - най-добрите му другари.  
Малко по-късно реших да помета тротоара от нападали листа. Човекът потърси погледа ми и щом го срещна, последва въпросът: "Do you speak English?". Повдигнах вежди от учуда и отговорих положително. 
След кратък разговор обещах за всеки случай на следващия ден да си взема и речници, ако ми убегне някоя и друга дума
Искаше да ми вземе интервю за дневника си. Човек на 67 годишна възраст, пенсионна възраст, холандец, обикалящ Европа от 3 години с буса си, добре пригоден да е дом за него, и двете му кучета. Имаше си план, показа ми го. Във всяка от страните прекарвал по 6 седмици, обикалял на зиг-заг. Идваше от Румъния, следващата страна е Турция.
За деня прекарах няколко приятни часа в разговори с този човек. Съответно и аз му зададох много въпроси, как успява, какви впечатления е натрупал и т.н.
Списва си блог. При въпросът ми за скайп и фейсбук, отговори, че няма. Прекарвал по 2-3 часа в интернет на ден, да списва блога си и провери и-мейл-а си, ако има и другите  регистрации, нямало да му остане време да наблюдава градовете, в които спира. :)
Побързах да се похваля на въпросната продавачка - видиш ли, имаме си обикалящ Европа човек на улицата, но тя не се впечатли особено. Имаше достатъчно проблеми, че да обръща внимание на такива неща... Въпросът не е до проблемите, въпросът е да си любознателен не само относно собствената си личност и живот, а и за всичко, което е около тебе, хората, животните, светът. Може би тогава ще осъзнаеш и белотата на повечето си кахъри.
На по-следващата сутрин трябваще да заминава - имаше план. А аз намерих бележка до вратата:
Good morning
we are going to ... now!
Good luck and all the best !
Pieter
 


Тагове:   родина,   обикнеш,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: magdalenas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 55465
Постинги: 9
Коментари: 9
Гласове: 337
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930